728x90 AdSpace

  • Latest News

    Monday 11 June 2018

    Tak Kisah Pun Bogel Depan Kamera





    Aktor Darren Criss mengakui dia tiada masalah untuk tampil tanpa seurat benang di depan kamera.

    Pengakuan tersebut dibuat Criss sendiri ketika menjadi tetamu undangan program The Ellen DeGeneres Show.

    Baru-baru ini nama Criss menjadi bualan hangat umum selepas penampilannya berbogel siri televisyen popular The Assassination of Gianni Versace.

    "Saya bogel!" katanya apabila Ellen DeGeneres memperkatakan topik itu.

    Criss baru sahaja tamat mmbuat pertunjkkan Broadway Hedwig dan Inch Angry ketika dia menandatangani kontrak untuk membintangi siri jenayah popular di Amerika Syarikat itu.

    Apabila ditanya sama ada dia mempunyai masalah telanjang di depan kamera, bekas bintang Glee itu menjawab, "Sekarang saya tidak."

    Walau bagaimanapun, penerbit eksekutif Ryan Murphy meminta Criss menambah berat badannya beberapa kilogram. Disebabkan itu dia terpaksa makan dengan kuantiti yang banyak dalam sehari.

    "Untuk minggu yang baik-dan saya seorang lelaki yang cukup sihat. Saya ok, saya akan minum bir, makan sedozen cheeseburger sehari,"katanya.

    Selepas beberapa mengamalkan pemakanan tersebut, Criss mengaku ia mula berasa "begitu sakit." Jadi, dia menelefon Murphy dan berkata dia tidak boleh menambah berat badan.

    Walau bagaimanapun, Criss mendakwa Murphy "tidak ingat" permintaan itu dan memberitahunya untuk tidak bimbang mengenainya.

    "Saya harap saya tidak memanggilnya kerana saya menjalani kehidupan paling buruk," katanya.


    "Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan"
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 Comments:

    Post a Comment

    Tidak menerima sebarang komen yang menghina dan maki caci

    Item Reviewed: Tak Kisah Pun Bogel Depan Kamera Rating: 5 Reviewed By: Editor
    Scroll to Top