728x90 AdSpace

  • Latest News

    Saturday 9 June 2018

    Calon Bawah Umur 30 Tahun Tanding Jawatan UMNO




    Salam Perjuangan buat semua Sahabat Puteri UMNO seluruh Malaysia

    Sejak saya bersama UMNO, saya menyedari perjuangan ini bukan perjuangan yang sementara. Perjuangan ini tidak akan memadam setiap keringat bakti yang ditabur susun jalurnya pemimpin terdahulu hingga kini.

    Faktor utama kejayaan adalah restu dan sokongan. Hari ini saya telah mempersiapkan diri bertanding Naib Ketua Puteri UMNO Malaysia.

    Saya berharap saya diberi kepercayaan dari pelbagai peringkat parti untuk mengalas tanggungjawab tersebut.

    Restu dan sokongan kalian penentu perjuangan saya.

    Bersama saya Deklarasikan Perjuangan Dalam Perbuatan!


    NUR FAEZAH FAZAL,
    28 TAHUN
    CALON NAIB KETUA PUTERI UMNO MALAYSIA

    "Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan"
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 Comments:

    Post a Comment

    Tidak menerima sebarang komen yang menghina dan maki caci

    Item Reviewed: Calon Bawah Umur 30 Tahun Tanding Jawatan UMNO Rating: 5 Reviewed By: Editor
    Scroll to Top