728x90 AdSpace

  • Latest News

    Saturday 29 February 2020

    Najib tidak mahu kesnya digugurkan jika blok politik yang disokong tubuh kerajaan

    Mantan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak memaklumkan kepada dunia khasnya rakyat Malaysia beliau tidak mahu tuduh terhadapnya digugurkan seperti dalam kes Lim Guan Eng kiranya blok politik dari Barisan Nasional (BN), PAS dan beberapa yang lain berjaya bentuk kerajaan.

    Lim Guan Eng, yang pertuduhan rasuah berkait pembelian sebuah banglo di Pulau Pinang gugur selepas Pakatan Harapan menang pilihan raya umum 2018.
    Najib berharap akan dapat perbicaraan yang adil serta jaminan tidak ada campurtangan politik.

    Disini rakyat dapat melihat dan merasakan sekali gus menilai keperibadian Najib yang selama ini dipersenda, diperlekeh selepas difitnah hebat oleh penyokong kerajaan yang terbubar beberapa hari lepas.

    Najib menyatakan bersedia melawan di Mahkamah bagi membuktikan apa yang dilakukan sentiasa memikirkan kepentingan terbaik Negara.
    Sebagai manusia yang mahu keadilan, Najib juga berharap perbicaraan beliau akan dapat liputan yang adil di media dengan tajuk dan laporan yang tidak berat sebelah.
    -SHIMA@kakipalu

    "Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan"
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 Comments:

    Post a Comment

    Tidak menerima sebarang komen yang menghina dan maki caci

    Item Reviewed: Najib tidak mahu kesnya digugurkan jika blok politik yang disokong tubuh kerajaan Rating: 5 Reviewed By: Kaki Palu
    Scroll to Top