728x90 AdSpace

  • Latest News

    Saturday 29 February 2020

    Gabungan politik baharu diyakini dapat beri kesejahteraan kepada rakyat Johor

    Jaminan PAS Johor akan bersama-sama memainkan peranan bagi memastikan pentadbiran negeri berjalan lancar patut diberi pujian oleh rakyat negeri itu.

    Gabungan parti politik baharu terdiri dari Barisan Nasional (BN) di tunjangi UMNO, PAS, BERSATU dilihat mampu menjadi contoh terbaik biar pun Menteri Besar dilantik daripada kalangan UMNO.

    Datuk Ir Husni Mohammad yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Benut, mengangkat sumpah sebagai Menteri Besar Johor ke-18 di yakini dapat berkhidmat dengan cermelang kepada rakyat.

    BERSATU yang dahulunya bersama Pakatan Harapan memerintah Johor juga diyakini terus berjuang demi rakyat bersama parti lain dalam gabungan baharu.

    Pesuruhjaya PAS Johor Abdullah Husin berkata pihaknya akan berbincang dengan rakan parti dalam gabungan baharu itu untuk menghulurkan bantuan demi kebaikan rakyat di negeri tersebut.

    Tambah beliau lagi, saya bagi pihak PAS sangat bersyukur kepada Allah SWT dan mengucapkan setinggi-tinggi tahniah kepada Datuk Ir Hasni Mohammad yang telah dilantik sebagai Menteri Besar Johor dan kita akan mendukung bersama kerajaan baharu ini sebagaimana permuafakatan yang telah berlangsung sebelum ini.

    “PAS akan memainkan peranan untuk memastikan pentadbiran berjalan lancar, pembangunan dalam keadaan baik dan juga segala aspek termasuk agama, jasmani dan rohani dapat berjalan dengan telus.

    Krisis politik minggu ini menyaksikan tumbangnya kerajaan Pakatan Harapan manakala negara masih belum ada menteri kabinet.








    "Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan"
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 Comments:

    Post a Comment

    Tidak menerima sebarang komen yang menghina dan maki caci

    Item Reviewed: Gabungan politik baharu diyakini dapat beri kesejahteraan kepada rakyat Johor Rating: 5 Reviewed By: Kaki Palu
    Scroll to Top