728x90 AdSpace

  • Latest News

    Wednesday 28 February 2018

    Buat Akaun Instagram Anak Bukan Untuk Di "Follow"





    SUAMI kepada aktres Nora Danish, Nedim Nazri Aziz menegaskan bahawa Instagram rasmi yang dibuka untuk anaknya, Mohamed Neyqal Nedim adalah akaun peribadi.


    Memetik laporan BH Online, Nedim berkata beliau tidak teragak-agak untuk menyekat sesiapa sahaja yang ingin menjadi pengikut instagram anaknya itu.


    “Ya, memang itu dia punya (akaun). Tetapi ia (akaun) peribadi untuk Ney Ney (Mohamed Neyqal) nanti. Apabila sudah besar, saya akan bagi pada dia, bukan untuk umum. Saya cuma simpankan untuk dia, jadi tak perlu ikut akaun ini.


    “Ney Ney tidak akan ada akaun yang akan dibuka kepada umum. Sesiapa yang cuba ikut saya sekat. Harap faham,” kata nedim.


    Dalam pada itu, nedim memberitahu bahawa terpulang kepada anaknya itu sama ada mahu menjadi public figure atau sebaliknya kelak.


    Sebelum ini, kecoh apabila dikatakan terdapat pihak tidak bertanggungjawab telah mewujudkan satu akaun Instagram palsu menggunakan nama anak Nora dan Nedim.


    Bagaimanapun, perkara itu diselar oleh nedim dengan mengatakan bahawa ia adalah palsu selain turut memaklumkan anak mereka tidak mempunyai sebarang akaun instagram. – MYNEWSHUB.CC/AM


    "Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan"
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 Comments:

    Post a Comment

    Tidak menerima sebarang komen yang menghina dan maki caci

    Item Reviewed: Buat Akaun Instagram Anak Bukan Untuk Di "Follow" Rating: 5 Reviewed By: Editor
    Scroll to Top