728x90 AdSpace

  • Latest News

    Monday 28 August 2017

    Kerana 'Buah' Kecil, Ratu Cantik Dipaksa Buat Pembedahan Implan Payudara





    Bekas ratu cantik Miss Asia Pacific World, May Myat Noe, yang berasal dari Myanmar pernah dipaksa membuat pilihan sama ada melakukan pembedahan implan payu dara atau gelaran ratu cantik berkenaan ditarik balik.


    May memenangi gelaran terbabit pada 2014 di Seoul, pada usia 16 tahun.


    Dia kemudiannya kembali ke Myanmar namun terpaksa kembali semula ke Seoul di mana penganjur mendesak May melakukan pembedahan implan payu dara dengan kos ditanggung agensi berkenaan.


    May enggan melakukannya menyebabkan gelaran ratu cantik itu ditarik balik dan dia juga dituduh mencuri mahkota Swarovski bernilai $100,000 itu dan melarikan diri.


    May telah menjawab tuduhan berkenaan dengan memberitahu dia tidak ada niat untuk menyimpan mahkota terbabit namun dia mengambilnya selepas memenangi ratu cantik tersebut.


    Dia juga mendesak supaya penganjur meminta maaf kerana memanggilnya pencuri serta mengakui memaksanya melakukan pembedahan berkenaan, sebelum dia memulangkan semula mahkota terbabit.


    Meskipun tidak lagi memegang gelaran ratu cantik terbabit, namun May tetap membanggakan negaranya apabila dia semakin terkenal dalam bidang modeling dan pernah menyertai pertandingan Asia Next Top Model.


    Dia juga telah menghadiri minggu Fesyen New York dan berpeluang bertemu dengan pereka fesyen serta tokoh penting dalam industri fesyen.







    "Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan"
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 Comments:

    Post a Comment

    Tidak menerima sebarang komen yang menghina dan maki caci

    Item Reviewed: Kerana 'Buah' Kecil, Ratu Cantik Dipaksa Buat Pembedahan Implan Payudara Rating: 5 Reviewed By: Editor
    Scroll to Top