728x90 AdSpace

  • Latest News

    Monday 28 August 2017

    Kenapa Perempuan Cantik Nak Couple Dengan Lelaki Tak Handsome




    Cerita pasal percintaan ni seperti kita cerita soal isi hati. Ada yang menganggap cinta itu sekadar permainan sandiwara dalam kehidupan dan ada juga menganggap cinta itu satu kelebihan dalam hidup. Ramai remaja dan hampir keseluruhannya menikmati alam percintaan.


    “Kenapa Perempuan Cantik Nak Couple Dengan Lelaki Tak Handsome”

    kita akan tertanya-tanya dan dalam fikiran kita Mesti ada sebab tertentu perempuan nak couple dengan lelaki tak handsome ni.


    Mengenai perkara ini, mesti ada yang cakap, biasalah jodoh itu ketentuan Allah. Ada juga yang cakap pasal kebaikan dan keburukkan dalam soal ini.

    Sebab perempuan nak couple dengan lelaki tak handsome ni , sebab bila lelaki tak handsome memiliki kekasih yang cantik mereka akan menghargai dan berikan kasih sayang sepenuhnya dan menghargainya, Lelaki tak handsome ni kebanyakkannya lelaki yang sejati. Zaman sekarang ni paling sukar untuk perempuan mendapatkan pasangan hidup yang betul-betul sayangkan mereka, lagipun kalau pilih yang handsome ni, sado ni asyik jadi geng kunyit je, jadi perempuan akan pilih lelaki yang tak handsome sebagai pasangan hidup. ” biar tak kacak asalkan jadi lelaki yang tulen. Lelaki bila tak handsome, perempuan tak pandang. Sebab tu bila dah dapat yang terbaik mereka akan jaga dan tidak akan persiakan

    Lain pula dengan perempuan yang berfikiran negatif, mereka menganggap ini satu helah untuk mereka merasa lebih selesa dan senang. ” Tak handsome tak apa yang penting duit banyak”. Sesetengah perempuan ni tak berpikiran bodoh untuk memilih lelaki tak handsome untuk dijadikan pasangan hidup. Mereka akan menilai pasangan hidup itu untuk dijadikan suami atau sekadar kesenangan mereka. Lelaki bila ada kereta mewah perempuan akan pandang, rata-rata perempuan zaman sekarang ni berkelakuan sebegitu. Kebanyakkan bagi pelajar kolej dan pelajar universiti ni, bukan juga nak kata buruk dengan budak-budak kolej dan U ni tapi member sendiri pernah mengalami situasi ni bukan seorang je pernah kena tapi lebih dari seorang yang pernah mengalami,  dijadikan transpot untuk kesana sini untuki kesenangan mereka je, lama-kelamaan kau akan ditinggalkan dengan sebab yang tak munasabah.



    odoh yang baik akan dipertemukan dengan orang yang baik. Begitu pula sebaliknya.


    Artinya:
    “Wanita-wanita yang keji adalah untuk laki-laki yang keji, dan laki-laki yang keji adalah buat wanita-wanita yang keji (pula), dan wanita-wanita yang baik adalah untuk laki-laki yang baik dan laki-laki yang baik adalah untuk wanita-wanita yang baik (pula)….”.


    "Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan"
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 Comments:

    Post a Comment

    Tidak menerima sebarang komen yang menghina dan maki caci

    Item Reviewed: Kenapa Perempuan Cantik Nak Couple Dengan Lelaki Tak Handsome Rating: 5 Reviewed By: Editor
    Scroll to Top