728x90 AdSpace

  • Latest News

    Friday 9 April 2021

    Orang Lain Bertikam, Aku Pula Dituduh Pemakan Dedak

     


    Sempena Jumaat yang mulia, aku berterima kasih kepada pemaklum yang aku ni disyaki penulis upahan dari kumpulan penentang Zahid Hamidi.

    Aku pun tak tahu sebab apa di label sebagai penulis upahan penentang Zahid. 

    Wal hal mereka dan orang merekalah berpakat asah keris untuk bertikam sesama sendiri.

    Aku menulis berdasarkan suara akar umbi yang mahu Zahid berundur kerana dianggap pemberat kepada Umno.

    Akar umbi sedar suara dibawah hanya macam anjing salak bukit hanya perwakilan sahaja yang dapat menentukan. Akar umbi bertanggapan adalah lebih baik Zahid berundur diri daripada 'mati' tidak di kafan.

    Salahkah aku yang menulis bagi menyampaikan hasrat akar umbi dan aku tidak menerima sebarang habuan dari mana-mana pihak.

    Jika telahan menjadi kayu ukur, berapa banyak habuan di bagi kepada akar umbi untuk bersuara agar Zahid letak jawatan?.

    Annuar Musa, KJ, Tok Mat aku tak pernah jumpa, depa pun tak penah bersua dengan aku.

    Jangan megah sangat kerana suara akar umbi tak boleh dipadam dengan air dari jentera bomba.

    Tengok ni, ini pembayang fakta yang boleh di timbangkan untuk kau orang semua.

     Pemilihan UMNO  lepas.

    Zahid Hamidi dapat 37,000 undi Khairy ( KJ) dapat 32,000 

    Tengku Razaleigh Hamzah dapat 20,000 undi. 

    Campur undi di perolehi KJ  dan Tengku Razaleigh (Ku Li)  lebih 60 peratus tolak Zahid. Bahagian pula lebih 45 peratus tidak menyokong Zahid.

    Salahkah apa yang aku tulis ini?, .. satu pekara lagi... tidak pernah terjadi dalam Umno, Zahid sebagai presiden parti, Najib Razak pula di kempen sebagai calon perdana menteri jika berkuasa pada PRU-15.


    Tolol biar bertempat....


    "Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan"
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 Comments:

    Post a Comment

    Tidak menerima sebarang komen yang menghina dan maki caci

    Item Reviewed: Orang Lain Bertikam, Aku Pula Dituduh Pemakan Dedak Rating: 5 Reviewed By: Kaki Palu
    Scroll to Top