728x90 AdSpace

  • Latest News

    Thursday 23 April 2020

    Noh Omar Teraju Semula UMNO Selangor

    KUALA LUMPUR: Ahli Parlimen Tanjung Karang, Tan Sri Noh Omar kembali menerajui kepemimpinan UMNO Selangor apabila dilantik sebagai pengerusi, menggantikan Datuk Mat Nadzari Ahmad Dahlan berkuat kuasa semalam.

    Perkara itu diumumkan di Facebook rasmi UMNO Selangor yang turut menamakan Ketua UMNO Bahagian Gombak, Datuk Megat Zulkarnain Omardin kekal sebagai Timbalan Pengerusi UMNO Selangor.

    “Tahniah Tan Sri Noh Omar atas kembali memegang tampuk kepemimpinan UMNO Negeri Selangor.

    “Setinggi-tinggi penghargaan dan terima kasih kepada Datuk Mat Nadzari Ahmad Dahalan atas jasa dan kepemimpinan menerajui UMNO Selangor,” menurut kenyataan yang dimuat naik itu.

    Noh yang juga Ahli Majlis Tertinggi UMNO dan Ketua UMNO Bahagian Tanjung Karang pernah menyandang jawatan itu pada 2013 dan melepaskan jawatan pada 30 Jun 2018.

    Jawatan berkenaan kemudian disandang Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob yang dilantik buat sementara sebelum beliau mengumumkan melepaskan jawatan itu pada 1 April 2019, manakala Mat Nadzari yang ketika itu memegang jawatan Timbalan Pengerusi UMNO Selangor dilantik mengetuai kepemimpinan UMNO negeri pada 5 Julai 2019 mengisi kekosongan itu.

    "Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan"
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 Comments:

    Post a Comment

    Tidak menerima sebarang komen yang menghina dan maki caci

    Item Reviewed: Noh Omar Teraju Semula UMNO Selangor Rating: 5 Reviewed By: Kaki Palu
    Scroll to Top