728x90 AdSpace

  • Latest News

    Friday 1 June 2018

    Dr Mahathir Ragui Kesetiaan Pegawai Kerajaan






    PETALING JAYA, 1 Jun: Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad hari ini menuntut kesetiaan dalam kalangan penjawat awam bagi melancarkan pentadbiran negara di bawah Pakatan Harapan (PH).


    Ini kerana, katanya terdapat segelintir penjawat awam yang secara terang-terangan menunjukkan sokongan kepada kerajaan terdahulu yang dikuasai Barisan Nasional (BN) dengan terlibat secara langsung dalam kempen parti itu dalam Pilihan Raya Umum ke-14 pada 9 Mei lepas.


    Keadaan ini, katanya akan mengganggu pentadbiran kerajaan Pakatan Harapan yang dibentuk susulan kemenangan pakatan empat parti itu pada pilihan raya tersebut.


    Dr Mahathir berkata ramai daripada penjawat mengambil bahagian dalam kempen parti itu, ada di antaranya dilakukan secara sukarela.


    “Kita sangsi dengan kesetiaan mereka, sama ada mereka masih pegang kesetiaan kepada parti dan kerajaan lama dan bukan kerajaan sekarang, ini akan mengganggu pentadbiran PH. Kita (PH) ingin mentadbir ikut cara-cara kita, manifesto kita, dan kita perlu kerjasama daripada pegawai- pegawai ini,” katanya dalam sidang media selepas mempengerusikan mesyuarat Majlis Presiden PH di sini, hari ini.


    "Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan"
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 Comments:

    Post a Comment

    Tidak menerima sebarang komen yang menghina dan maki caci

    Item Reviewed: Dr Mahathir Ragui Kesetiaan Pegawai Kerajaan Rating: 5 Reviewed By: Editor
    Scroll to Top