728x90 AdSpace

  • Latest News

    Thursday 18 January 2018

    Anak Tunggal Bunuh Bapa Curang




    Gara-gara terlalu kecewa dengan sikap bapanya yang menduakan ibunya, seorang remaja lelaki disyaki bertindak di luar kawalan dengan menikam mati bapanya itu dalam kejadian di Jalan Nusa Bestari, Taman Nusa Bestari semalam.Kejadian pada pukul 11 pagi itu dikatakan berlaku di bilik tidur utama tingkat atas rumah dua tingkat ketika mangsa, Kiu Kok Ying (gambar kecil), 45, sedang tidur.

    Anak tunggal Kok Ying yang berusia 17 tahun dan dikatakan masih bersekolah Keseksaan kerana membunuh.

    Sehubungan itu, difahamkan, polis telah menahan lima individu anak dan isteri mangsa serta tiga rakan anak pasangan itu. Bagaimanapun, maklumat lanjut mengenai kejadian itu termasuk peranan isteri mangsa dalam kes itu masih dalam siasatan. Jenis pisau digunakan juga belum diketahui.

    Mengikut maklumat awal, anak tunggal pasangan itu menjadi suspek utama. Kok Ying dan isterinya tidak bekerja.di tingkatan lima itu bertindak kejam kerana terlalu marahdengan bapanya yang didakwa mempunyai perempuan simpanan. Perempuan simpanan Kok Ying di katakan seorang wanita warga tempatan.

    Ketua Polis Daerah Iskandar Puteri, Asisten Komisioner Noor Hashim Mohamad berkata, kejadian tragis itu diketahui selepas polis menerima panggilan daripa da orang awam pada pukul 11.08 pagi.

    Menurut beliau, daripada siasatan, Kok Ying dipercayai ditikam pada kiri dadanya menggunakan pisau ketika sedang tidur di bilik utama.

    “Semasa polis sampai, Kok Ying sudah mati dalam keadaan berlumuran darah di ruang tamu di tingkat bawah rumahnya,” kata beliau dalam satu kenyataan akhbar semalam.



    Katanya, berdasarkan keadaan katil yang berselerak dan rak baju yang terbalik di bilik utama tersebut, mangsa dan suspek dipercayai bergelut.

    “Siasatan mendapati tiada barang yang hilang atau kesan pecah masuk di sekitar rumah tersebut,” katanya.Noor Hashim memberitahu, mayat mangsa dihantar ke Hospital Sultanah Aminah di sini untuk bedah siasat dengan kes disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan kerana membunuh.

    Sehubungan itu difahamkan Polis telah menahan lima individu anak dan isteri mangsa serta 3 rakan anak pasangan itu.

    Bagaimanapun, maklumat termasuk peranan isteri mangsa dalam kes itu masih dalam siasatan. Jenis pisau digunakan juga belum diketahui.

    mengikut maklumat awal anak tunggal pasangan itu menjadi suspek utama. Kok Ying dan isterinya tidak bekerja. – Kosmo

    "Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan"
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 Comments:

    Post a Comment

    Tidak menerima sebarang komen yang menghina dan maki caci

    Item Reviewed: Anak Tunggal Bunuh Bapa Curang Rating: 5 Reviewed By: Editor
    Scroll to Top