728x90 AdSpace

  • Latest News

    Sunday 19 March 2017

    Tukang Bancuh Kopi Paling Cantik Di Dunia...

    Andita Lela Tukang Kopi Cantik


    Mirip seperti kisah Dewi Luna, gadis cantik penjual kelapa parut di pasar jati Jakarta Timur yang dulunya seorang artis dangdut terkenal, penyanyi lagu ayang kamu ayang aku juga jebolan label musik NAGASWARA. Baru-baru ini juga viral foto pelayan cantik di warung kopi kawasan Nganjuk, Jawa Timur yang menjadi viral di media sosial. Bermula dari seorang pengguna facebook group komuniti motor yang share foto-foto seorang tukang kopi cantik yang dikenali sebagai Andita Lela Karlita, namun warga disana kerap memanggilnya dengan panggilan neng Ita.

    Foto Penjual Kopi Cantik di Desa Kuncir, Nganjuk, Jawa Timur

    Tidak diketahui siapa yang diam-diam menangkap gambar Neng Ita ketika dirinya sedang menghantar order minuman pelanggannya. Dia hanya seorang pekerja di warung kopi tersebut. Dan gara-gara gambar viral ini juga, warung kopi tempat ia bekerja itu mendadak ramai, diserbu para netizen yang sebenarnya ingin melihat sosok neng Ita dari dekat, bukan dahagakan kopi sangat pun.

    Pelayan Cantik Warung Kopi yang Dulunya Artis Sinetron

    Dari sumber terdekat ternyata Neng Ita adalah pemilik warung kopi itu sendiri dan yang lebih memeranjatkan adalah ternyata dulunya beliau adalah seorang mantan artis sinetron di negaranya. Ia sudah beberapa kali pernah menjadi pelakon pembantu dalam drama Ojek Pengkolan yang ditayangkan oleh stesen RCTI. Wanita cantik yang masih berusia 22 tahun itu juga sempat menjadi artis figura di beberapa Production House ternama Indonesia.

    Andita Lela Karlita

    Namun entah apa penyebabnya yang membuat Andita Lela lari dari dunia hiburan hingga dia memutuskan untuk pulang ke kampung membantu kedua orang tuanya yang berada di Desa Kuncir, Nganjuk, Jawa Timur. Sejak itu juga warung kopi tersebut laris dengan mendadak dan menjadi 'pot lepak' para pemuda-pemudi setempat. Entah kerana kopi buatannya itu memang sedap atau mereka memang sudah niat hanya untuk melihat kecantikan neng ita yang 'sedap' itu.

    Dia hantar kopi... Awas kepada para jejaka!!!

    Andita Lela Tukang Kopi Cantik yang Ternyata Mantan Artis Sinetron
    Ya Neng ita masih solo dan anak dara, so bolehlah para jejaka sentiasa menggatal dengannya di kedai kopi itu. Rasanya, selepas ini kedai kopi Neng Ita nie bukan sahaja dipenuhi oleh para pemuda Indonesia, malah geng-geng jejaka Malaya pun akan sanggup terbang minum kopi di sana :D

    "Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan"
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 Comments:

    Post a Comment

    Tidak menerima sebarang komen yang menghina dan maki caci

    Item Reviewed: Tukang Bancuh Kopi Paling Cantik Di Dunia... Rating: 5 Reviewed By: Editor
    Scroll to Top