728x90 AdSpace

  • Latest News

    Monday 20 March 2017

    SURAT TERBUKA KEPADA ORANG MELAYU DAN UMAT ISLAM..






    DAP is the most dangerous political party, demikian tajuk thesis saya untuk ijazah MA in Political Science dan Comparative Politics & Government kira-kira 37 tahun yang lalu di The Washington University (GWU). Thesis tersebut tidak diterbitkan. Terbukti thesis tersebut adalah betul dan benar.. - Naseron Ismail (Editor)

    Berikut adalah buktinya. Modus Operandi ‘Malaysian-Malaysia’ seperti yang didedahkan oleh bekas aktivis DAP sendiri

    Bekas Pengarah Strategik Hal Ehwal Orang Melayu-Islam DAP, Mohamad Razali bin Abdul Rahman pernah mendedahkan modus operandi ‘Malaysian-Malaysia’ impian DAP jika dapat menawan Putrajaya adalah untuk membuang dan memanauhkan hak keistimewaan Melayu dan mempraktikan amalan hak untuk semua kaum tanpa mengira bangsa dan agama.

    Mohamad Razali ketika berceramah di Putrajaya pada 3 Julai 2012 turut mendedahkan modus operandi melaksanakan konsep ‘Malaysian-Malaysia’ itu dipraktikkan melalui dua cara sama ada menukar sistem berraja berperlembagaan kepada sistem republik atau mengekalkan sistem yang sedia ada tetapi menghapuskan terus kesemua hak yang berkaitan dengan keistimewaan Melayu. DAP sebuah parti berideologi sosialis-komunis, tetapi puak Kristian Envangelican berfahaman liberal-pluralis pro-Israel kini semakin mengukuhkan kuasa mereka. Berikut cerita Mohamad Ghazali :-

    1. Sistem Republik

    Kami ingin menjadikan Malaysia sebagai sebuah negara Republik sama seperti Singapura yang diperintah oleh Abang Besar, PAP. Sebab itulah kami cukup rapat dengan kerajaan Singapura. Cukup rapat. Kita ingin menjadikan Malaysia sebuah Negara Republik. Pergi jahanam dengan kebangsaan, kesultanan dan kebangsawanan Melayu.

    Sistem Raja Berperlembagaan akan dihapuskan. Lim Kit Siang biasa berkata di dalam banyak mesyuarat, Raja-Raja Melayu yang ada di Malaysia ini sebenarnya dari keturunan lanun, perompak, penyamun dan penjudi. "Is it you wanted to be ruled by the pirates for our country?", tanya Mr Lim.

    Tuan-tuan masih ingat tak apa yang berlaku pada 11 April (2012) yang lalu, semasa pertabalan Yang Maha Mulia Duli Yang DiPertuan Agong. Tengok, bagaimanakah MP DAP menghina dan mencaci Raja kita YDA Sultan Kedah?

    Kerana apa mereka bertindak sedemikian biadap? Kerana mereka yakin kalau dapat tawan Putrajaya, itulah pertabalan terakhir Agong di bumi Malaysia ini. Angkuhnya DAP.
    .
    Lepas Agong terakhir ini tak ada dah. Kita akan lantik Presiden (dari DAP). Kita akan turunkan takhta kesemua sembilan Raja-Raja Melayu. Kita akan lantik satu sahaja Presiden sama yang PAP lakukan di Singapura.

    Presiden pertama, memang kita akan bagi kat orang Melayu. Yang pertama sahaja. Selepas itu yang kedua dan seterusnya kita akan diberi kepada orang Cina dan India. Macam Singapuralah, yang pertama sahaja diberi kepada orang Melayu, selepas itu mana ada dah.

    Tengok sejarah Singapura. Presiden yang pertama sahaja dibagi kat orang Melayu, selepas Aziz Ishak kesemua adalah Cina-India.. Cina-India saja. Sebab Melayu bangsa bodoh, penyamun dan pemalas. Itulah perancangan sebenar DAP.

    Lagu Negaraku dengan bendera Malaysia telah pun diubah suai. Saya dengar sekali lagu negaraku baru di Hotel Paramount Sibu, di ambang pilihanraya negeri Sarawak pada tahun lalu.

    Saya dengar, saya lihat bendera Malaysia yang baru sekali. Itulah kali pertama dan kali terakhir saya melihat dan mendengar. Depa buat di Hotel Paramount, secara tertutup.

    Pada lagu Malaysia yang baru ini, perkataan Raja tak ada. Beberapa perkataan lain diubah suai. Melodi dan irama semuanya sudah lain dah. Bukan lagi lagu NEGARKU yang asal.

    Penulis lirik lagu Negaraku yang baru adalah orang Selangor berbangsa Cina. Bendera Malaysia yang baru di tengah-tengah ada bintang tetapi tidak ada bulan tak ada, meniru bendera Majulah Singapura!

    Warna bendeea pun telah ditukar. Tuan-tuan masih ingat tahun lalu, DAP kata bendera Malaysia patut dibuahsuai. Melayu mudah lupa!?

    2. Mengekalkan Sistem Sedia Ada Tetapi Hapuskan Hak Keistimewaan orang-orang Melayu dan Bumiputra

    Yang Dipertua Negeri di kalangan orang Cina saja kita mahu. Kenapa Yang Dipertua Negeri mesti untuk orang Melayu saja? Bukankah orang Melayu itu bodoh dan tidak pandai mengurus negeri?

    Kami pun rakyat Malaysia juga, kenapa kami orang Cina tidak diberi hak untuk memerintah? Dia tanya, pasal apa kami tidak diberi hak? Kenapa kaum Cina dijadikan warganegara kelas ke 3? UMNO memang zalim!?

    Kita akan pastikan, kalau DAP dapat tawan Putrajaya, kita akan pastikan Pulau Pinang, Melaka, Sabah dan Sarawak selepas ini, semua TYT adalah daripada kalangan orang berbangsa Cina. Hapuskan ketuanan Melayu!

    Azan yang memekakkan telinga tidak akan kita benarkan. You nak azan dalam Masjid atau Surau, ok tetapi bukan di luar. Ini menganggu hak asasi agama dan bangsa lain.

    Sekarang di Pulau Pinang, arahan Kerajaan supaya azan diperlahankan. Matlamat DAP adalah supaya azan diharamkan selepas PRU14.

    You azan dalam cukup, jangan azan di luar. Itu kehendak Mr Lim.

    Ada satu perempuan Cina hantar surat kat Guan Eng. Dia kata, pagi dia tak boleh nak tidur, azan Subuh menganggu dia. Disebabkan surat itulah, Lim Guan Eng buat satu keputusan, mengarahkan Mufti supaya memberi arahan segera supaya azan diperlahankan.

    Ini cerita yang berlaku di Pulau Pinang. Ramai orang tak tahu kenapakah azan diperlahankan. Benda ni berlaku di Taman Sri Damai, Batu Lanchang. Saya habaq tempat sekali.

    Pertandingan Tilawah Al-Quran yang ada sekarang, yang baru habis di peringkat kebangsaan dan
    akan berlangsung ke peringkat antarabangsa, kita akan haramkan.

    Ini tidak adil untuk Agama lain. Kenapakah Agama lain tidak diberi keistimewaan begini.

    Dia kata apa, Arab Saudi pun tak buat benda ni, pasal apa Malaysia yang pandai-pandai nak buat. Not fair to other religion so we won’t allow it any more.

    Badan-badan NGO yang berteraskan perjuangan kepentingan orang Melayu, dia paling benci ialah PEKIDA dan PERKASA. kita akan haramkan kedua-dua pertubuhan ini. Kita akan labelkan kedua-dua pertubuhan ini sebagai pertubuhan pengganas.

    Macam Al-Maunah dulu, kita akan labelkan kesemua mereka sebagai pengganas.

    Sebab itulah, kita akan menggunakan undang-undang yang ada kat Malaysia ini supaya mengharamkan PEKIDA dan PERKASA selepas ini.

    Perkahwinan campuran akan digalakkan sepenuhnya di bumi Malaysia ini. Cina boleh kahwin dengan Melayu, tak tukar agama tak apa. Semua agama adalah sama, kita akan buat.

    Macam apa yang sedang berlaku di Indonesia dan Singapura, boleh kahwin canpur secara bebas.

    Dan setiap pasangan yang sanggup berkahwin campuran akan diberi wang saguhati RM5,000. Wang galakan untuk membina keluarga dan sokong terus DAP.

    Dan ada lagi satu Tuan-tuan dan Puan-puan, kalau kita dapat anak, walaupun mak dia Islam, bapa dia Islam, anak tak semestinya Islam. Agama anak itu hanya akan ditentukan selepas berumur 18 tahun. Kita nak hapuskan agama Islam ikut nasab ibu dan bapa.

    Ibu bapa tidak ada hak untuk menentukan agama anak mereka kerana dia akan melanggar hak asasi anak tersebut.

    Bila beranak, pi sahaja ke JPN, surat beranak agama ditulis tiada, tunggulah sampai umur dia 18 tahun, anak tulah yang akan menentukan sendiri agama apa yang dia nak ikut.

    Ibu bapa tidak mempunyai hak. Kita bagi kebebasan untuk anak pilih agama apa yang dia nak. Itu baru adil.

    Bahasa Inggeris akan dijadikan bahasa kebangsaan sama seperti Singapura. Bahasa Malaysia cuma sebagai bahasa perantaraan sahaja. Bahasa Inggeris bahasa utama, bahasa kedua kita akan galakkan bahasa Mandarin. Bagi DAP, bahasa Malaysia is a not a value language. Bahasa pasar milek orang Melayu yang bodoh tak bertamaddun?

    Bahasa yang tidak mempunyai nilai kerana bagi kami bahasa Malaysia merupakan bahasa pinjaman daripada beberapa bahasa lain. Sebab itu kami tidak mahu mengiktiraf bahasa Malaysia.

    Kita akan mengiktiraf dua bahasa saja, iaitu bahasa Inggeris dengan bahasa Mandarin.

    Mata pelajaran Pendidikan Islam akan dimansuh dan dihapuskan daripada sistem pendidikan Malaysia.

    You nak belajar agama, you belajar di Surau, Masjid atau Madrasah. Bukan di Sekolah. Di Sekolah kita akan ajar akademik sahaja. Kita pisah kedua-duanya.

    Tak tahulah orang Melayu ni buat mogok ke, demonstrasi ke, huru-hara, nak juga mata pelajaran Pendidikan Islam diajar di sekolah, dia kata boleh. Dia kata boleh pula tapi dengan satu syarat.

    Syaratnya, mata pelajaran Agama Kristian, Hindu dan Budha hendaklah dibenar diajar di Sekolah.

    Kalau setuju, barulah mata pelajaran Agama Islam boleh diajar di sekolah selepas ini.

    JAKIM dan MARA akan dimansuhkan. Inilah agensi pertama yang kita akan bubarkan selepas dua minggu DAP tawan Putrajaya. MARA bagi kami merupakan satu agensi perkauman ciptaan UMNO sebab dia tolong orang Melayu dan kaum Bumiputra sahaja dan langsung tidak tolong bangsa lain.

    Sebab itu kita anggap ini sebagai rasis agensi. Lepas dua minggu, JAKIM dan MARA yang akan ditutup.

    Kita akan tubuhkan agensi lain tetapi bukan MARA. Nama MARA akan dihapuskan sama sekali.

    Syarikat-syarikat GLC seleps ini akan diterajui semuanya oleh orang-orang Cina atau orang-orang India. Malays are not capable to handle GLC. They are so corrupted, rebelious and should not be trusted.

    Selangor pun dah berlaku di PKNS. Di Pulau Pinang pun dah berlaku di PDC. Dah ada dah. DAP anggap Malays is not capable in managing the economy.

    Tuan-tuan tahu tak dalam satu mesyuarat, Lim Kit Siang dengan Lim Guan Eng kata apa, “Bangsa yang paling bodoh dan yang paling malas dalam dunia ini adalah bangsa Melayu.

    "The most racist are Malays.” Dia juga kata, nilai seorang Melayu ni hanya RM100, - “Nilai seorang Melayu ni RM100 sahaja. No more than that value.”

    Dia kata, orang Melayu Singapura pun kita boleh tipu, apa lagi orang Melayu Malaysia, nothing for us. Kita boleh beli dengan RM100 satu kepala. Boleh letak harga pula.

    Jika Lim Kit Siang dan Guan Eng kata harga orang Melayu hanya RM100, tidak lebih daripada itu. Cuba bayangkanlah nilaian yang diletak oleh pemimpin-pemimpin DAP terhadap orang-orang Melayu di seluruh Malaysia ni.

    Rejimen Askar Melayu merupakan rejimen yang paling dibenci oleh DAP. Dia kata apa, banyak orang Cina
    telah mati dibunuh pada tahun 1969 di Pulau Pinang, di Ipoh dan juga di Kuala Lumpur oleh rejimen inilah. Dia akan tukar askar Melayu kepada Tentera Rakyat, tiada lagi Regimen Askar Melayu.

    Dia Lims benci tiga benda saja. DAP paling benci tiga benda; Islam, Melayu dan Raja. Kesemua itu mesti dihapuskan. Segera!

    Tiga ni yang paling dibenci oleh DAP. Dia akan tukar Rejimen Askar Malaysia selepas ini. perkataan Melayu tu dia akan buang.

    Begitulah juga dengan Panglima Angkatan Tentera dan KPN. Dua-dua jawatan tertinggi khas untuk orang Cina saja. Dia tak akan bagi dekat sikitpun kepada orang Melayu. Eksklusif untuk orang Cina. DAP profesional, baik budi-pekerti dan tidak pernah rasis.

    Sebab dia tak percaya kalau bagi kat bangsa lain, dia takut bangsa lain mungkin boleh sabotaj atau tikam dia. Dua jawatan ini, khas untuk orang Cina sagaja.

    Kakitangan kerajaan, tahun lalu Tony Pua dah kata, kita akan kurangkan Kakitangan Kerajaan sehingga 50%. Mereka Melayu, korup dan pemalas.

    Pada bulan Januari (2011) tahun lalu, DAP telah menghantar 12 pakar dia pergi ke Beijing, China. Mereka berada di sana hampir tiga bulan untuk membuat kajian dan juga latihan bagaimana nak mengurangkan kakitangan kerajaan.

    Sebab itu Tony Pua berani kata, kalau DAP dapat tawan Putrajaya, mereka akan kurangkan Kakitangan Kerajaan terutamanya kakitangan Melayulah.

    Kementerian pertama, Jabatan pertama yang akan DAP kurangkan adalah Jabatan Pendidikan, cikgu-cikgu Melayu semuanya tidak berguna.

    Selepas itu kita akan pergi ke Jabatan-jabatan atau Agensi-agensi lain. Jabatan Pendidikan akan menjadi mangsa pertama untuk projek Malaysian-Malaysia.

    KEMAS, JAKIM, BTN dan MKN juga kita akan tutup. Bagi kami, agensi ini merupakan yang menghasut rakyat supaya membenci Pakatan Rakyat.

    Sebab itu kita kenal pasti, kita akan tutup kesemuanya. Kita akan buka satu agensi baru. Kita akan buka yang baru untuk kepentingan politik dan ekonomi kita.

    Dua hari perayaan orang Kristian, Good Friday dengan Easter Day akan diumumkan sebagai cuti umum.

    Cuti ini cuti wajib walaupun di Kelantan, Terengganu, Kedah dan Johor kena ambil bukan pilihan, compulsory holiday. Dua hari cuti umum perayaan orang Kristian untuk rakyat Malaysia selepas ini adalah perjuangan suci kami.

    Majlis Agama Islam akan dibubarkan dan akan digantikan dengan Majlis Antara Agama.

    Semua Agama duduk dalam satu Jabatan macam IFC. Kita akan gabungkan dan duduk dalam satu Jabatan sahaja. Islam bukan agama rasmi. Ia agama orang Arab jahiliah!

    Begitu juga wang zakat, boleh digunakan oleh orang bukan Islam juga. Bagi DAP, wang zakat merupakan wang cukai, kenapa orang bukan Islam tak boleh menggunakannya? Itu tidak adil. Islam tidak adil, parti rasis!

    Semasa saya memberi taklimat ini di hadapan Mufti Kerajaan Negeri Perak, Tan Sri Harussani.

    Masa saya cakap benda ni, dia stop saya, dia stop saya. Dia kata, bukan mereka akan minta, mereka dah minta dah.

    Semasa Pakatan Rakyat memerintah Perak 11 bulan, dia kata, dua orang ADUN DAP telah datang berjumpa dengan beliau dan minta agar separuh dari wang Zakat Perak diberikan kepada orang Cina.

    Kalau Tuan-tuan sempat berjumpa dengan Tan Sri Harussani, tanyalah dekat beliau. Beliau akan menceritakan segala-galanya. Saya kata mereka akan minta, tapi beliau kata mereka dah minta pun.

    Mahkamah Syariah. Mahkamah yang berteraskan agama tidak akan dipraktik lagi di bumi Malaysia.

    Kita akan guna satu Mahkamah Sivil sahaja, yang lain semua kita akan tolak. Kita tidak akan iktiraf Dasar Ekonomi Baru (DEB). Lepas Lim Guan Eng ambil sumpah, inilah kenyataan pertama dia, “Akan hapuskan Dasar Ekonomi Baru.”

    Tuan-tuan tahu tak, kalau DAP dapat perintah banyak warganegara Taiwan, Hong Kong, Singapura akan memohon jadi rakyat Malaysia selepas ini.

    Begitu jugalah kalau DAP dapat perintah, mereka akan buat persempadanan semula semua kawasan pilihanraya. Kawasan majoriti Melayu akan dikurang dan akhirnya dihapuskan.

    Persempadanan semula akan berlaku di kawasan bandar sahaja bukan di kawasan luar bandar.

    Katalah contoh Putrajaya ni bandar. Sekarang cuma ada satu Parlimen, dia akan potong kepada dua Parlimen. Dia akan memperbanyakkan lagi Parlimen-parlimen orang bukan Islam supaya dia sama dengan orang Islam.

    Selanjutnya, sila baca “Pendedahan Mohamad Razali, Bekas Pengarah Strategik Hal Ehwal Orang Melayu-Islam DAP”

    "Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan"
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 Comments:

    Post a Comment

    Tidak menerima sebarang komen yang menghina dan maki caci

    Item Reviewed: SURAT TERBUKA KEPADA ORANG MELAYU DAN UMAT ISLAM.. Rating: 5 Reviewed By: Editor
    Scroll to Top