728x90 AdSpace

  • Latest News

    Tuesday 27 February 2018

    Neelofa 'Terlondeh' Di Dalam Kelab Malam, Apa Responnya?





    Neelofa mempertahankan tindakan melancarkan koleksi tudungnya di sebuah kelab malam, malam tadi.

    Menurut pelakon dan pengacara popular itu, beliau memilih Zouk, kelab hiburan terkenal di ibu negara, dengan mengambil kira kesesuaian bajet serta tema acara, lapor beberapa media.

    “Jika diadakan di tempat lain, saya perlu mengeluarkan wang lapan kali ganda bagi memenuhi kehendak tema.

    “Saya ambil keputusan untuk tidak peduli kritikan orang ramai kerana saya lebih tahu apa yang saya lakukan,” beliau dipetik sebagai berkata kepada Sinar Online hari ini.



    Mengulas kecaman terhadapnya, khususnya di Internet, beliau berkata tidak akan mempedulikan semua itu.

    "Sampai bila pun takkan habis kalau terus melayan kecaman netizen.

    “Jadi tahun ini, saya memilih untuk tidak ambil peduli lagi kata-kata orang,” katanya lagi.

    Neeloga dilapor turut menyambut ulang tahun kelahirannya yang ke-29 di majlis yang sama.

    Majlis itu turut dimeriahkan dengan persembahan penyanyi dan pengubah lagu SonaOne.


    "Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan"
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 Comments:

    Post a Comment

    Tidak menerima sebarang komen yang menghina dan maki caci

    Item Reviewed: Neelofa 'Terlondeh' Di Dalam Kelab Malam, Apa Responnya? Rating: 5 Reviewed By: Editor
    Scroll to Top