728x90 AdSpace

  • Latest News

    Monday 27 March 2017

    Sungai Golok Syurga Buat Lelaki Kuat Seks Selepas Danok



    Pekan Sungai Golok hakikatnya sebuah nama yang tidak asing lagi dalam kalangan rakyat Malaysia khususnya mereka yang pernah melancong di sana dan berkunjung ke pusat-pusat hiburan.

    Sekiranya waktu siang Sungai Golok menjadi syurga nafsu makan, malam pula ia berubah menjadi syurga nafsu hiburan dengan banyak kedai masih dibuka seperti kedai makan, pakaian dan sebagainya sehingga lewat malam.

    Pusat hiburan di sini memang sudah lama dan ia menjadi tumpuan pengunjung dari seberang (Malaysia). Ada yang datang seorang diri, ada juga ke sini beramai-ramai ke pusat karaoke. Secara amnya, pengunjung di pusat-pusat hiburan di Golok ini terdiri daripada orang Malaysia.



    Golok dianggarkan mempunyai 1000 pelacur, tidak seramai Danok. Akibat daripada serangan kumpulan pemisah, industri seks di Golok berpindah ke Danok.

    Kebanyakan pelacur-pelacur di Golok datangnya daripada Mynmar, Laos dan Vietnam. Jumlah warga Thai yang bekerja sebagai pelacur sudah mulai berkurangan.

    Kebanyakan memilih untuk menjadi pelacur kerana kesempitan hidup dan memilih jalan cepat untuk mewah.



    Daripada bandar Rantau Panjang, masa yang diambil untuk ke Golok hanyalah 5-10 minit, bergantung jumlah kesesakan di pusat imigresen. Imigresen Malaysia hanya memerlukan anda memasukkan pasport ke mesin untuk di imbas ( tanpa cop), manakala imigresen Thailand memerlukan anda mengisi borang Arrival, yang boleh didapati percuma, namun kebiasaanya ramai ‘sukarelawan’ yang membantu menulis dengan bayaran RM2.

    Selain itu, para pegawai kerajaan di Golok menyalahkan kepesatan industri dadah dan pelacuran di bandar terkenal sempadan selatan Thai itu ekoran kemasukan ramai lelaki Kelantan kuat seks.

    "Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan"
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 Comments:

    Post a Comment

    Tidak menerima sebarang komen yang menghina dan maki caci

    Item Reviewed: Sungai Golok Syurga Buat Lelaki Kuat Seks Selepas Danok Rating: 5 Reviewed By: Editor
    Scroll to Top