728x90 AdSpace

  • Latest News

    Wednesday 4 July 2018

    Belajarlah Dari Istiqomah Ahli PKR...




    Sesungguhnya merasa amat kagum dengan ahli2 PKR yang amat setia dan istiqamah perjuangan ahli PKR.

    Dari tahun 1999, DSAI dibicara, kemudiannya didapati bersalah seterusnya dihukum penjara beberapa kali sehinggalah diberi pengampunan. Namun beliau tetap diberi sokongan oleh ahli2 PKR tanpa rasa berbelah bagi. Sayangnya mereka pada ketua mereka dan tetap yakin bahawa walaupun mahkamah mendapati DSAI bersalah mereka tetap mempertahankan beliau.

    Berbeza sama sekali dengan sokongan orang UMNO pd Dato’ Sri Najib Tun Razak. Baru peringkat siasatan, masih belum sampai pendakwaan lagi tp berlumba-lumba ahli UMNO termasuklah bekas MB Johor meluahkan rasa hati betapa selama ini mereka tahu berkenaan 1MDB yang kononnya tidak telus.

    Termasuklah jugak seorang barua ini, MP Rembau yang secara tiba2 mempunyai sifat khusyuk dan tawadduk berkata menyesal kerana tidak menegur DSN lebih awal ttg 1MDB. WTF!!!.... kemudian berlumba2 pula puak2 dlm BN meninggalkan pakatan kerana mahu bebas. Mereka lupa tiket kemenangan mereka adalah BN.

    Saya malu tengok perangai org BN tetapi saya lebih malu melihat ada kalangan ahli UMNO terutamanya si BANGSAT #KhairyJamaluddin yg langsung tiada sifat kesetiaan dan istiqamah tiba2 ingin mengajar ahli UMNO ttg perjuangan. You should be ashamed lah #KJ.

    Semoga DSN tabah dalam menjalani ujian ini semua. Beliau tidak pun menjerit REFORMASI. Tidak sesekali beliau mengungkapkan KONSPIRASI tetapi beliau hanya sedih melihat segala apa yg beliau lakukan utk anak bangsa dan tanah air sedikit demi sedikit tergadai kerana fitnah dan ketamakan bangsanya sendiri. Wallahualam

    #SoladaritiuntukNajib

    Dari FB: Azizi Yahaya

    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10214921462003353&id=1032087152

    "Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan"
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 Comments:

    Post a Comment

    Tidak menerima sebarang komen yang menghina dan maki caci

    Item Reviewed: Belajarlah Dari Istiqomah Ahli PKR... Rating: 5 Reviewed By: Editor
    Scroll to Top