728x90 AdSpace

  • Latest News

    Thursday 31 May 2018

    Tahukah Anda PM4 Pernah Lancar Dana Untuk Malaysia, Patutlah PM7 Boleh Tiru





    PETIKAN DARI UTUSAN MALAYSIA 

    Inisiatif ke arah itu sekali lagi diperkukuhkan dengan penubuhan Dana Untuk Malaysia oleh Pergerakan Pemuda Barisan Nasional (BN) yang bertujuan memberi peluang kepada rakyat membantu kerajaan mengatasi krisis ekonomi yang sedang melanda negara.

    Ketua Pergerakan Pemuda BN, Datuk Ahmad Zahid Hamidi berkata, tabung yang dilancarkan oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Dr. Mahathir Mohamad di Dataran Merdeka semalam akan dibuka sehingga 15 Julai ini.

    Pada hari pelancarannya semalam, sejumlah RM3 juta berjaya dikutip melalui sumbangan pelbagai pihak termasuk dari swasta dan parti politik.

    Kutipan dana itu yang diteruskan sehingga ke peringkat negeri kemudiannya akan disalurkan kepada Dana Khas Negara.

    * DR. MAHATHIR menyaksikan pemberian sumbangan RM1 juta kepada Dana Untuk Malaysia daripada Ketua Pegawai Eksekutif Bandaraya Development Sdn. Bhd., Lim Kim Hong (kanan sekali). Cek replika itu disampaikan kepada Ahmad Zahid Hamidi di Dataran Merdeka, Kuala Lumpur, semalam. - Gambar HANAFI KHAMIS.



    Artikel Penuh: http://ww1.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=1998&dt=0615&pub=Utusan_Malaysia&sec=Muka%5FHadapan&pg=fp_02.htm#ixzz5H2yvgJox 
    © Utusan Melayu (M) Bhd


    "Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan"
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 Comments:

    Post a Comment

    Tidak menerima sebarang komen yang menghina dan maki caci

    Item Reviewed: Tahukah Anda PM4 Pernah Lancar Dana Untuk Malaysia, Patutlah PM7 Boleh Tiru Rating: 5 Reviewed By: Editor
    Scroll to Top