728x90 AdSpace

  • Latest News

    Friday 5 January 2018

    Model Janji Oral Seks Kena Gigit Anjing Di Muka





    PADAN muka. Seorang model Itali yang menjanjikan oral seks kepada lelaki yang mengundi menentang Perdana Menteri negara itu dalam proses pungutan suara pada 2016, terpaksa melupakan hasratnya untuk mengadakan siri jelajah oral seks selepas mukanya digigit anjing.

    Paola Saulino, 28, membuat janji berkenaan kepada penduduk Itali bagi menentang pindaan perlembagaan yang dicadangkan oleh Perdana Menteri Matteo Renzi, ketika itu.

    Sejak keputusan itu menyebelahi Paola, dia mendakwa telah melakukan memuaskan 400 lelaki. Manakala Renzi telah meletak jawatan.

    Namun selepas digigit anjing, doktor menasihatkan dia supaya berehat daripada mengadakan jelalah `Pompa Tour’ itu.

    “Doktor nasihatkan saya supaya tidak menggerakkan mulut saya untuk beberapa bulan,’’ katanya.

    Muka Paola mengalami kecederaan yang teruk selepas anjing milik kawannya telah melompat dan menggigit mukanya. Ia mengakibatkan hidung dan bibirnya luka.

    Tidakan Paola yang menjanjikan oral seks itu telah dikecam sebagai tidak bermoral dan sekadar mencari publisiti. Mereka juga meminta Paola menunjukkan bukti bahawa dia berjaya memuaskan 400 lelaki.

    Namun Paola bercadang untuk melawat Rome, Florence. Bologna, Verona, Milan, Turin, Naples, Bari, Lecce dan Palermo bagi tujuan berkenaan dan turut meminta lelaki mengisi borang untuk membuat tempahan.




    "Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan"
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 Comments:

    Post a Comment

    Tidak menerima sebarang komen yang menghina dan maki caci

    Item Reviewed: Model Janji Oral Seks Kena Gigit Anjing Di Muka Rating: 5 Reviewed By: Editor
    Scroll to Top