728x90 AdSpace

  • Latest News

    Tuesday 21 March 2017

    VIDEO : Ibu Kejam Ikat Anak Seperti Tambat Lembu Tepi Jalan




    Polis sedang memburu seorang ibu yang kejam, yang sanggup mengikat anaknya yang berusia kira-kira lima tahun di tepi jalan dengan menggunakan tali plastik.Kejadian berlaku di kawasan gerai makan di Nonthaburi, Bangkok. Perbuatan kejam itu telah dirakamkan dan disaksikan lebih dua juta kali.


    Dalam rakaman berkenaan, wanita itu sambil menjerit, telah mengikat kepala, tangan dan belakang anaknya hinggakan kanak-kanak itu menjerit `saya tidak boleh bernafas’.


    Ia dirakamkan oleh seorang wanita yang kebetulan berada di situ dan kemudiannya menyerahkan rakaman terbabit kepada polis.


    Pihak berkuasa kini sedang memburu wanita itu manakala lilitan tali tersebut dilepaskan oleh wanita terbabit selepas berpuas hati dengan hukuman yang diterima oleh anaknya.


    “Si ibu itu mempunyai hati yang busuk. Dia sanggup melakukan perbuatan sebegini teruk. Satu-satunya cara untuk wanita yang kebetulan berada di situ adalah dengan merakamkan video dan berkongsi klip terbabit.


    “Kanak-kanak itu menjerit tidak boleh bernafas tetapi wanita itu hanya merakamkan gambar, sedangkan dia sepatutnya masuk campur dan membantu kanak-kanak itu” ujar polis tersebut.






    "Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan"
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 Comments:

    Post a Comment

    Tidak menerima sebarang komen yang menghina dan maki caci

    Item Reviewed: VIDEO : Ibu Kejam Ikat Anak Seperti Tambat Lembu Tepi Jalan Rating: 5 Reviewed By: Editor
    Scroll to Top