728x90 AdSpace

  • Latest News

    Tuesday 21 March 2017

    Tukang Gunting Paling Cantik Dan Seksi Di Dunia...




    Negeri gajah putih Thailand sedang dihebohkan dengan pemberitaan Nitchamon Jirapatchanon yang berada di Salon/Barbershop jalan Klang C1, Rayong. Nitchamon bukanlah nama salon tersebut sebaliknya nama seorang wanita cantik yang bekerja ditempat itu sebagai tukang guntingnya.

    Foto Tukang gunting Cantik Paling Seksi di Thailand

    tukang cukur cantik

    Kalau hanya sekadar memiliki paras wajah cantik bagi kita mungkin terasa tidak aneh, tapi yang membuat keganjilan disini kerana tukang gunting cantik itu selalu menggunakan pakaian dress seksi dan terkadang menampakkan pelbagai asetnya setiap kali dia menggunting rambut para pelanggannya. Hebatnya lagi ia bekerja bukan di salon khusus wanita sahaja, tetapi juga untuk para lelaki dari kanak-kanak kecil sampai dewasa.

    Tapi kekadang juga Nitchamon tak selalu bekerja di Barbershop itu, kerana dia sering menerima order sosial di luar, seperti acara cukur rambut artis dan sebagainya. Selain cantik dan seksi, rupanya dia memiliki sijil salon kecantikan bertaraf internasional.

    foto tukang cukur cantik

    Sejak foto-foto tukang gunting cantik bertubuh seksi berasal dari Thailand ini diupload ke media sosial, ia menjadi heboh dan ramai sangat ingin mengunjungi tempat salon tersebut.

    tukang cukur seksi

    Sampai kini salon tukang tersebut laris dikunjungi para pemuda setempat. Bahkan mereka terpaksa melakukan order terlebih dahulu untuk menggunting rambut dengan si cantik perawan Nitchamon.

    Aksi Potong Rambut Nitchamon Jirapatchanon 




    Nitchamon Jirapatchanon

    Foto Tukang Cukur Cantik Paling Bening di Thailand

    "Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan"
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 Comments:

    Post a Comment

    Tidak menerima sebarang komen yang menghina dan maki caci

    Item Reviewed: Tukang Gunting Paling Cantik Dan Seksi Di Dunia... Rating: 5 Reviewed By: Editor
    Scroll to Top