728x90 AdSpace

  • Latest News

    Friday 17 March 2017

    "Boleh Saya Hisap Awak?" - Tanya Lelaki Miang Kepada Dini Dalam LRT




    Dini Van Haeren sedang berada dalam perjalanan ke tempat kerjanya di Kuala Lumpur ketika insiden ini berlaku. Semasa di dalam LRT, Dini berasa tidak selesa apabila ternampak seorang pemuda yang kelihatan mencurigakan sedang memandang kearahnya.




    “Pemuda ini memandang saya dari atas ke bawah dengan senyumannya yang nakal dan sinis. Kamu pasti akan berasa tidak selamat kalau kamu lihat wajahnya ketika itu,” jelas Dini.

    Saya mendengar seperti suatu bisikan di telinga saya – dia berkata, ‘Boleh saya hisap awak?’



    Dini mengumpulkan keberanian beliau dan menjerit kepada pemuda itu namun beliau hanya mendapat senyuman sinis sebagai balasan.






    Dini tidak dapat bertahan lebih lama lagi. Beliau terus mencapai telefon bimbitnya dan mengambil gambar pemuda itu. Namun, pemuda itu sempat menutup wajahnya dengan air kotak supaya identitinya tidak terbongkar.

    "Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan"
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 Comments:

    Post a Comment

    Tidak menerima sebarang komen yang menghina dan maki caci

    Item Reviewed: "Boleh Saya Hisap Awak?" - Tanya Lelaki Miang Kepada Dini Dalam LRT Rating: 5 Reviewed By: Editor
    Scroll to Top