728x90 AdSpace

  • Latest News

    Friday 24 November 2017

    “Saya Hamil Kembar Tanpa Sebarang Ubat Subur”



    Mempunyai suami yang lebih berusia pastinya menjadi tanda tanya jika dikurniakan rezeki hamil tetapi Zizie Izette mendedahkan biarpun beliau diberitahu dirinya sukar hamil, namun bayi kembar yang dikandungnya sekarang bukan melalui rawatan kesuburan (IVF).


    “Ramai mesej saya secara peribadi bertanya petua mengandung daripada saya dan jika saya ada makan ubat subur atau makanan tambahan untuk hamil. Saya tidak keberatan untuk kongsi jika benar saya melakukannya. Namun saya hamil secara semula jadi tanpa sebarang rawatan”


    “Sebelum ini, doktor tidak pernah beritahu saya ada masalah untuk hamil, cuma saya percaya rezeki itu masih belum ada. Kepada sesiapa yang masih berusaha untuk mendapatkan zuriat, saya harap jangan putus asa,” jelasnya kepada m Star Online mengenai kehamilannya.


    Penantian yang agak lama untuk mendapatkan zuriat sendiri tidak mematahkan semangat Zizie untuk terus berusaha, selain itu Zizie sempat memberi semangat kepada pasangan yang masih tidak dikurniakan anak supaya terus berikhtiar dan berdoa untuk diberikan rezeki.


    Tumpang gembira untuk Zizie dan suami yang akhirnya berpeluang menimang cahaya mata sendiri. Pada masa sama, turut berasa bangga dengan Zizie yang terus positif dan berusaha walaupun mengetahui dirinya sukar hamil. (rtky/w)

    "Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan"
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 Comments:

    Post a Comment

    Tidak menerima sebarang komen yang menghina dan maki caci

    Item Reviewed: “Saya Hamil Kembar Tanpa Sebarang Ubat Subur” Rating: 5 Reviewed By: Editor
    Scroll to Top