728x90 AdSpace

  • Latest News

    Thursday 27 July 2017

    'Kutuklah, Saya Tak Kisah Pun...'





    "KALAU itu boleh buat orang gembira, kutuklah, saya tak kisah pun,” demikian menurut usahawan kosmetik terkenal, Nur Sajat mengenai kisah dirinya yang serong dikaitkan dengan kontroversi.

    Baginya, semua yang diterimanya itu dianggap sesuatu yang positif dan menjadikannya semakin kuat.

    “Saya rasa diri saya ni permata. Selagi ada kutukan atau kritikan, ia macam mengilap diri saya. Kena kutuk, makin berkilau dan berseri-seri.

    “Jadi, saya dah tak hairan dengan semua itu. Lagi pula, saya ni kan berjaya, jadi pasti ada yang tak senang melihatnya,” katanya yang ditemui di majlis rumah terbukanya di Shah Alam, semalam.

    Katanya, sejak awal dirinya dikenal, ramai yang seakan-akan tidak senang melihat dirinya.

    Terkini, mengenai isu nama sebenarnya yang menjadi tular di laman sosial apabila ada yang mendakwa nama sebenar Nur Sajat adalah Muhammad Sajjad Kamaruz Zaman sehingga mencetuskan spekulasi mengenai jantina sebenar wanita itu.

    “Saya ambil positif sahaja apa yang berlaku. Saya anggap apa yang berlaku adalah disebabkan perniagaan di mana, ada orang yang tak suka tengok saya berjaya. Ini semua kerana perniagaan.

    “Bila kita dah berada di atas, akan ada macam-macam cerita. Zaman saya di bawah dulu, masa orang tak kenal saya, masa tu saya tak ada apa-apa, tak ada pula isu ini timbul?” katanya.

    Jelasnya, apa yang berlaku itu diserahkan kepada Yang Maha Esa.

    “Saya bersyukur kerana ada keluarga yang selalu bersama saya. Mereka yang mendoakan saya, bersama-sama saya ketika sudah dan senang. Jadi, biar apa orang cakap, saya tak peduli kerana saya cukup bahagia.

    "Inilah cabaran yang perlu saya hadapi sebagai usahawan. Semua ini tidak sedikit pun melemahkan saya, sebaliknya memberikan saya semangat untuk terus berjaya," katanya.

    Jelasnya, jika sebelum ini, dia akan membalas segala kecaman yang dilemparkan, namun selepas ini, Nur Sajat akan mengambil pendekatan mendiamkan diri.

    “Saya akan terus diam sahaja. Malaslah nak layan. Lebih baik saya tumpu pada bisnes saya, kumpul duit dan harta,” guraunya.

    "Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan"
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 Comments:

    Post a Comment

    Tidak menerima sebarang komen yang menghina dan maki caci

    Item Reviewed: 'Kutuklah, Saya Tak Kisah Pun...' Rating: 5 Reviewed By: Editor
    Scroll to Top