728x90 AdSpace

  • Latest News

    Monday 10 July 2017

    Akui Pernah Nampak 'Angry Bird' Nur Sajat, Dia Adalah Lelaki Tulen Sejak Lahir - Kawan Sekolah





    Sebelum ini, Nur Sajat telah disahkan oleh seorang doktor yang dirinya ternyata wanita tulen berserta surat rasmi pengesahan jantina, bukan pondan seperti mana yang didakwa oleh ramai rakyat Malaysia.

    Namun, ternyata laporan doktor tersebut tidak boleh digunapakai apabila salah seorang rakan sekolah rendah Nur Sajat tampil mendedahkan jantina sebenar Nur Sajat yang menjadi teka-teki, sekejap khunsa, sekejap pondan dan sekejap wanita sebenar.




    Rakan sekolah Nur Sajat yang dikenali sebagai Muhammad bin Aris mendedahkan rahsia Nur Sajat melalui laman sosial Facebook, mengesahkan bahawa Nur Sajat atau nama sebenarnya Muhammad Sajad Bin Kamarul Zaman adalah seorang lelaki tulen sejak kecil lagi dan bukannya khunsa.

    Lelaki itu juga bersumpah bahawa Nur Sajat merupakan lelaki tulen dan bukan seorang khunsa seperti mana yang digembar-gembur sebelum ini serta mengaku pernah melihat ‘tontolou’ Nur Sajat yang ternyata dimiliki oleh seorang lelaki. – ks

    "Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan"
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 Comments:

    Post a Comment

    Tidak menerima sebarang komen yang menghina dan maki caci

    Item Reviewed: Akui Pernah Nampak 'Angry Bird' Nur Sajat, Dia Adalah Lelaki Tulen Sejak Lahir - Kawan Sekolah Rating: 5 Reviewed By: Editor
    Scroll to Top