728x90 AdSpace

  • Latest News

    Monday 19 June 2017

    Izara Aishah Sudah Takut Nak Berpakaian Seksi





    Sudah beberapa kali terpalit dengan kontroversi yang melibatkan cara beliau berpakaian termasuk tersebarnya video yang mengatakan beliau memakai busana sehingga menampakkan bahagian tepi buah dadanya, pelakon Izara Aishah menjadikan ia sebagai pengajaran didalam hidupnya dan enggan lagi berpakaian terlalu seksi.

    Saya agak terkejut, mengapa baru sekarang video itu disebarkan sedangkan acara itu berlangsung tahun lalu. Memang saya silap kerana cuai, malah mama dan ayah juga memarahi saya kerana berpakaian begitu.

    Sejak itu saya semakin berhati hati dalam memilih pakaian yang digayakan. Siapa pun kita, pasti ingin berubah. Insya-Allah, saya sedang melakukannya perlahan-lahan. Saya juga lebih kenal diri, malah semakin matang dalam setiap tindak tanduk.

    Izara juga menganggap setiap apa yang berlaku sebenarnya adalah teguran daripada Allah SWT agar beliau tidak terlalu leka dan ghairah untuk mengikut arus fesyen. – bn

    "Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan"
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 Comments:

    Post a Comment

    Tidak menerima sebarang komen yang menghina dan maki caci

    Item Reviewed: Izara Aishah Sudah Takut Nak Berpakaian Seksi Rating: 5 Reviewed By: Editor
    Scroll to Top