728x90 AdSpace

  • Latest News

    Monday 19 June 2017

    'Cinta Saya Bukan Untuk Zizan' - Mira Filzah





    Sejak tahun lepas lagi, gosip percintaan antara Mira Filzah dan Zizan Razak cukup hangat diperkatakan sehinggalah saat ini. Gara-gara foto mesra mereka bersama yang dimuat naik ke media sosial, peminat meletakkan harapan yang cukup tinggi agar mereka berdua benar-benar bercinta.

    Tidak mahu terus terlibat dengan kontroversi percintaan lagi, Mira Filzah menegaskan beliau tidak mempunyai sebarang perasaan cinta terhadap Zizan.

    Maaf, cinta saya pada waktu ini bukan pada Zizan, bukan juga pada lelaki lain. Tak mungkin saya bercinta pada waktu sebegini kerana saya lebih selesa solo begini.


    Lagipun, saya tidak mempunyai waktu yang banyak untuk bercinta. Masa saya banyak dihabiskan dengan bekerja semata-mata. Selebihnya bersama keluarga tersayang.

    Kalau pun ada pihak yang mahu saya bercinta dengan Zizan, perkara itu tidak mungkin berlaku. Saya selesa berkawan saja, tidak lebih daripada itu.

    Nampaknya kenyataan Mira ini sudah cukup jelas memberitahu beliau tidak berminat untuk bercinta dengan Zizan. Oleh itu, peminat boleh lah berhenti berharap agar mereka bergelar pasangan kekasih. Tidak salah untuk seorang wanita dan lelaki berkawan sahaja bukan? – bn

    "Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan"
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 Comments:

    Post a Comment

    Tidak menerima sebarang komen yang menghina dan maki caci

    Item Reviewed: 'Cinta Saya Bukan Untuk Zizan' - Mira Filzah Rating: 5 Reviewed By: Editor
    Scroll to Top