728x90 AdSpace

  • Latest News

    Friday 19 May 2017

    Tanda Lelaki Suka Pada Anda





    Kadang-kadang cinta boleh menghadirkan rasa serba salah pada diri kita. Bak kata pepatah, ‘mandi tak basah, tidur tak lena’.

    Kebiasaan yang berlaku bila kita sukakan seseorang, orang itu pula tak suka pada kita. Bila kita tak sukakan seseorang itu, orang tu pula sukakan kita. Haih serabut!

    Namun, tak semua lelaki jahat dan bukanlah semua lelaki tak boleh dipercayai jika anda was-was terhadap seseorang lelaki. Berikut beberapa kriteria lelaki yang betul-betul sukakan pada seseorang perempuan, agar anda lebih faham dan tidak beburuk sangka.

    Sentiasa Mengekori

    Walau di mana sahaja anda, dia pasti juga berada di situ. Barangkali, si lelaki ini cuba mencari peluang terbaik bagi mendekati diri anda. Berkemungkinan dia ingin menegur anda buat kali yang pertama. Janganlah takut serta bimbang. Balaslah sapaan atau teguran seseorang lelaki tidak bermakna anda seorang yang gatal.

    Meminta nombor telefon

    Ramai lelaki yang suka merungut bila mahu minta nombor telefon. Kaum lelaki selalunya menuduh kaum wanita sombong, jual mahal sebab mengelak memberi nombor telefon.

    Texts & Call?

    Di awal-awal perkenalan, selalunya lelaki akan terburu-buru dalam mengejar seseorang wanita. Mungkin takut dikebas orang. Buat kaum hawa, janganlah terkejut dengan keghairahan seseorang lelaki dalam mengenali diri anda kerana itu merupakan perkara biasa mereka yang dilamun cinta. Dalam keadaan ini, kaum wanita tidak perlu rasa takut. Cukuplah hanya perlu mengenali dirinya dan kelak buatlah keputusan sama ada mahu meneruskan perkenalan itu atau tidak.

    Bertanyakan Khabar Anda Pada Kawan Rapat Anda

    Sekiranya andaselalu di kafe pada setiap malam, dia pasti akan berada berdekatan dengan anda. Dia ingin mengetahui dengan siapa anda berkawan bagi memudahkan lagi dirinya mengenali anda. Maklumat yang tidak dia perolehi dari anda boleh sahaja dia dapatkan daripada rakan-rakan anda. Berkemungkinan dia ingin tahu akan kesukaan anda dan sejarah percintaan anda sebelum ini. Rakan-rakan anda adalah pilihan yang terbaik dalam mendapatkan rahsia-rahsia sulit ini.

    Cuba Menjadi ‘Mr. Perfect’

    Walaupun dia serba kekurangan namun dia tidak akan menampakkan kekurangan itu di mata. Dia mahu menjadi yang terbaik serta yang paling sempurna. Dia tidak mahu anda rasa tidak yakin kepada dirinya dan ingin membuktikan bahawa dia mampu memberikan segala-galanya untuk anda. Kaum wanita tidak harus gusar serta seharusnya menyatakan kepada lelaki itu bahawa kejujuran serta menjadi diri sendiri adalah lebih baik daripada cuba menipu dengan cuba berlagak sempurna.

    Akan Jumpa Keluarga

    Jika meraka benar-benar sukakan kamu dan telah membuat persiapan dari segi rohani dan jasmani. Pastinya mereka akan terus berjumpa dengan keluarga anda untuk berbincang perkara seterusnya. Kerana lelaki yang sejati tidak akan mempermainkan perasaan orang yang mereka sayangi.

    Sumber: Aku Penghibur

    "Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan"
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 Comments:

    Post a Comment

    Tidak menerima sebarang komen yang menghina dan maki caci

    Item Reviewed: Tanda Lelaki Suka Pada Anda Rating: 5 Reviewed By: Editor
    Scroll to Top