728x90 AdSpace

  • Latest News

    Monday 8 May 2017

    Ramai Budak-Budak Apple Jadi Stress Bila Tahu Kalkulator iPhone Boleh ‘Backspace’ Selama Ini





    Kami percaya pastinya ramai pengguna iPhone sejak keluaran pertamanya lagi tidak mengetahui bahawa terdapat pelbagai lagi trik dan fungsi tersembunyi yang iPhone anda boleh lakukan sebenarnya.

    Baru-baru ini, seorang pengguna Reddit telah berkongsi trik baru yang dijumpainya di dalam iPhone miliknya itu. Remaja yang dikenali sebagai Jazz Johnson ini telah secara tidak sengaja menemui trik untuk ‘backspace’ dalam applikasi kalkulator iPhone ini.

    Menurut perkongsian beliau di Reddit, beliau yang sebelum ini selalu berasa stress kerana berkali-kali tersilap tekan nombor semasa menggunakan applikasi kalkulator iPhone sehingga dia melemparkan telefonnya itu.

    Namun berasa sangat lega apabila telah menemui permanent solution kepada masalah yang selalu dialaminya itu dan kini beliau boleh menggunakan kalkulator di iPhone kesayangannya dengan tenang.

    Di bawah adalah video yang menunjukkan cara untuk menggunakan fungsi ‘backspace’ pada kalkulator di iPhone kesayangan korang!

    "Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan"
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 Comments:

    Post a Comment

    Tidak menerima sebarang komen yang menghina dan maki caci

    Item Reviewed: Ramai Budak-Budak Apple Jadi Stress Bila Tahu Kalkulator iPhone Boleh ‘Backspace’ Selama Ini Rating: 5 Reviewed By: Editor
    Scroll to Top