728x90 AdSpace

  • Latest News

    Wednesday 17 May 2017

    Adakah 6 Perkara Tentang Fattah Amin Ini Yang Buatkan Neelofa Jauhkan Diri?




    Ahad lalu merupakan hari paling menggembirakan buat pelakon popular Fattah Amin selepas dinobatkan sebagai Bintang Paling Popular Berita Harian 2017.

    Sebelum ini Fattah digelar sebagai ‘pelakon kayu’, namun kini dia berjaya mengubah dirinya.

    Walaupun dah bergelar bintang popular, tapi ada beberapa perkara yang peminat tak tahu tentang Fattah Amin!




    1. Seorang yang sangat pentingkan keluarga

    “Saya merupakan anak sulung daripada lima beradik. Bagi saya keluarga adalah paling utama dan mereka merupakan tulang belakang dalam karier saya.




    2. Perkara paling menggembirakan apabila dengar suara ibu bapa

    “Saya paling gembira apabila dapat mendengar suara ibu bapa saya. Apabila dapat dengar suara mereka sahaja sudah melapangkan dada.”



    3. Impian sejak kecil untuk jadi pelakon


    “Ini merupakan impian saya sejak dari kecil. Apabila berlakon, saya rasa ‘hidup’ kerana saya gembira dengan apa yang saya lakukan.”




    4. Seorang yang suka makan

    “Saya suka makan. Makanan kegemaran sudah tentu makanan laut dan masakan ala Thai. Saya juga penggemar udang dan tidak kisah masak apa.”



    5. Seorang yang suka tidur

    “Ini yang paling saya suka. Bila tidak ada shooting, saya boleh tidur sehari suntuk. Bagi saya, melalui tidur badan saya boleh berehat sepenuhnya.”




    6. Suka main futsal

    “Saya suka bersenam dan bermain futsal. Kalau ada masa lapang , biasanya saya bermain futsal dengan kawan koleh dan sekolah lama.





    Sumber: Kosmo

    "Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan"
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 Comments:

    Post a Comment

    Tidak menerima sebarang komen yang menghina dan maki caci

    Item Reviewed: Adakah 6 Perkara Tentang Fattah Amin Ini Yang Buatkan Neelofa Jauhkan Diri? Rating: 5 Reviewed By: Editor
    Scroll to Top