728x90 AdSpace

  • Latest News

    Saturday 20 May 2017

    7 Kekurangan Pada Wanita Buatkan Lelaki Terpikat




    Selalunya kita dengar lelaki lebih mudah terpikat dengan wanita yang memiliki parass rupa yang cantik dan pandai bergaya.

    Hakikatnya tak semua lelaki sama. Ada je lelaki yang jatuh cinta disebabkan oleh kekurangan wanita tersebut.

    Untuk wanita diluar sana, jangan rasa rendah diri dengan kekurangan diri anda. Sebenarnya ia membuatkan anda lebih unik dan menjadi daya tarikan lelaki.

    Korang nak tahu apa kekurangan tersebut? Jom semak!




    1. Bertubuh gempal

    Lelaki lebih tertarik dengan wanita bertubuh gempal berbanding kurus. Bagi lelaki, wanita bertubuh gempal seorang yang kuat kerana miliki keyakinan tinggi untuk tampil di khalayak ramai.




    3. Seorang yang skema & ‘nerd’

    Bagi lelaki wanita ‘nerd’ seorang yang bijak dan tidak membosankan kerana rajin membaca, banyak pengetahuan dan tahu tentang isu semasa. Malah kajian mengatakan perempuan ’nerd’ lebih memahami.




    4. Tubuh bersaiz rendah

    Kebanyakan lelaki lebih sukakan wanita rendah kerana lelaki menganggap gadis yang tinggi akan mengancam dirinya. Jika lelaki lebih tinggi, secara automatik lelaki akan rasa lebih selesa dan kuat dalam menjalinkan hubungan.




    5. Memakai cermin mata

    Bagi lelaki wanita yang memakai cermin mata lebih menggoda dan seksi. Malah mereka juga dilihat lebih bijak dan ada daya tarikan di mata lelaki.




    6. Miliki nada suara yang tinggi

    Menurut kajian, wanita yang memiliki nada suara yang tinggi mampu membangkitkan aura ‘muda’ yang menandakan bahawa tubuh wanita itu sangat sensual dan begitu menarik perhatian lelaki.




    7. Suka berpakaian seperti lelaki

    Bagi sesetengah lelaki, wanita yang berpakaian ala-ala lelaki menarik perhatian mereka. Bagi lelaki, wanita dengan pakaian sebegini memiliki karakter mudah bertolak ansur.




    8. Ketawa tak ‘cover’

    Bagi lelaki wanita yang jenis ketawa tak ‘cover’ ni lebih menjadi diri sendiri. Lelaki lebih selesa untuk mendekati wanita sebegini
    dan selesa untuk berada di sisinya.

    Sumber: Karangkraf

    "Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan"
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 Comments:

    Post a Comment

    Tidak menerima sebarang komen yang menghina dan maki caci

    Item Reviewed: 7 Kekurangan Pada Wanita Buatkan Lelaki Terpikat Rating: 5 Reviewed By: Editor
    Scroll to Top